27.07.2015

Lord-Relictor

Pierwszy bohater Stormcastów. Lord-Relictor to takie połączenie kapłana i sztandaru bitewnego. Stanowi świetne uzupełnienie dla generała. Sam nie jest wielkim rzeźnikiem w walce wręcz ale posiada dwie bardzo zacne umiejętności. Co turę może albo leczyć wybrany model w zasięgu, albo razić przeciwnika błyskawicami.

"Lord-Relictors are noble but sinister figures. Their ritual weapons and armour are replete with icons of death, for these fell guardians keep the warrior souls of the Stormcast Eternals from the gloom of the underworld. Potent healers as well as mighty warriors, their arcane powers channel the glory of Sigmar and call storms from the darkening skies."





18 komentarzy:

  1. Dla mnie trochę za dużo złota, zlewa się to wszystko. Ten 'relikwiarz' mógłbyś wyciągnąć jeszcze srebrnym albo pójść w brąz i patynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyna byłaby nie fluffowa :-)

      Usuń
    2. Jak nie patyna to może platyna ;)

      Usuń
    3. Choć z tego co o fluffie pisał Inkub to tam już minęło kilka tysięcy lat więc i patyna mogła się pojawić :p

      Usuń
    4. Tyle to minęło od End Times. Klamoty Sigmarines to nówki sztuki, stworzone własnoręcznie przez Sigmara i Grungniego z Sigmarytu, który wydobywany jest z pozostałości Starego Świata. Panie, to nie ma szansy rdzewieć! ;-)

      Usuń
    5. Z tą rdzą to zobaczymy jak moje pudło dotrze :) Sigmarines będą świetnym wystrojem kaplicy :D

      Usuń
    6. Profanujesz moje dwie ulubione gry :D

      Usuń
  2. tysiąc ka gold plis :) piękne złoto, ale strasznie go dużo. poza tym jest bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano dużo, bo to był speedpaint :D (cała figurka) Jak pomaluję całą swoją kolekcję, to wrócę do niej dodawać więcej kontrastów :-)

      Usuń
  3. Dla tych co się nie podoba AoS i grać w go nie będą może z powodzeniem posłużyć jako obelisk, statua i Sigmarines wie co jeszcze; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po kilku bitewkach (głównie mniejszych i jednej dużej) i się zakochałem w tej grze :D

      Usuń
  4. Złoty chłopak - robi wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ! Co tu narzekać ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zacnie. w ogole bardzo ciekawa figurka. Malowanie wygląda bardzo fajnie, no może tak jak wcześniej stwierdzono jest tu dużo złota. O ile na figurce to się tak dla mnie nie rzuca w oczy, to sztandar trochę się prosi żeby dodać mu kontrastu. Ogólnie dobra robota. Swoją drogą, jak tak oglądam u Ciebie te chłopki, to sam mam ochotę kupić podstawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wspominałem w komentarzach, ludek był malowany speedpaintem. Póki co zależy mi na szybkim pomalowaniu zawartości startera tak, żeby nie kłuło w oczy samym podkładem. Kiedyś pewnie jeszcze do niego wrócę. Dzięki za komentarz! :-)

      Usuń