31.12.2015

Podsumowanie grudnia na Maniexite

W grudniu zawsze dużo się dzieje poza hobbystycznie, mimo to udało się pomalować sporo rzeczy, oraz opublikować rzeczy malowane wcześniej.

Starałem się przy tym wprowadzić trochę więcej różnorodności niż w poprzednich miesiącach.

Warhammer Fantasy - ostatnio przeprosiłem się w końcu z klimatami fantasy. Dla tych, co stęsknili się za widokiem orków i skavenów powiem w sekrecie, że w tym momencie na moim biurku malują się wyłącznie modele do fantasy - ponad czterdziestka elfów (wysokich i mrocznych), trochę skaveńsktwa i pojedyncze modele z innych ras.





Horus Heresy - miesiąc ten był zdominowany przez ludki do Warhammera 30k.

Bolt Action - tu znowu było sporo rzeczy, choć już nie tyle co w poprzednich miesiącach

Saga - na chwilę powróciłem do klimatów historycznych.

Infinity - bo po prostu wypadało dokończyć tego ludka.

Art Of Warhammer, to nowy cykl, w którym przybliżam moje ulubione grafiki z dawnych czasów Warhammera. Póki co cykl skoncetrowany jest na postaci Marka Gibbonsa.



Unboxingi - tu pojawił się tylko Cromwell, ale w zanadrzu mam już kolejne, z pewnością pojawią się w styczniu.

Figurkowy Karnawał Blogowy / Christmas Mini Exchange.


5 komentarzy:

  1. Zacnie, więcej prezentujesz gotowców w miesiąc, niż ja przez cały rok ;)
    Czekam na podsumowanie roczne, wtedy pogratuluję całościowo, i chętnie poczytam o planach na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha,też czekam na roczne podsumowanie! A grudzień,podobnie jak poprzednie miesiące,bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z ostatnich miesięcy powinieneś być dumny ;-) wszak to Ty mnie wciągnąłeś w historicale :P

      Usuń
    2. Oj tam oh tam : ) sam byś tez pokochał :)

      Usuń