29.12.2015

Szósto-edycyjny szkielet

Dzisiaj mała dawka pół-oldskula. W końcu szósta edycja nie jest aż tak odległa jak poprzednie - ma raptem tylko kilkanaście lat :-)

Mój pierwszy zestaw szkieletów pochodził z 4/5 edycji - było to pudełko z bodaj 10 albo 12 ludkami, nie pamiętam już za dobrze. Pomalowani byli z myślą o Warhammerze Queście, ale skończyli jako konwersje ożywionych legionistów do Warzone, a następnie wymieniłem ich za jakieś karty do MtG.

Tego wesołego ludka nabyłem znacznie później - jako uzupełnienie regimentu 7-edycyjnych szkieletów. Jako że moje wampiry mają zimowy theme to i tutaj nie mogło zabraknąć śniegowej podstawki.



 


2 komentarze:

  1. Bardzo zacny szkielecik. Podoba mi się rdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleczarz Stefan nawet po śmierci wygląda podle. Fajny szkielet. Najlepszego w nowym roku Maniex.

    OdpowiedzUsuń