5.12.2015

SAGA - anglosaksoński muzyk/chorąży

To już prawie rok minął od czasu jak Michał z Dwarf Crypt namówił mnie na ludki do SAGI.

Pierwotnie zapał był duży, ale potem pojawiło się mnóstwo rozpraszaczy infinitkowych, czterdziestkowych, a potem ageofsigmarowych. Ostatnio powiedziałem sobie, że trzeba coś ruszyć. No i ruszyłem. Pod wpływem serialu Vikings skusiłem się na Anglo-Saksonów, moi Crusaderzy będą musieli jeszcze trochę poczekać :-).

Figurki Saksonów są dość przyjemne - podobają mi się te ich wielkie krzyże, które noszą na szyjach. Na pierwszy rzut idzie muzyko-chorąży.




12 komentarzy:

  1. Extra anglosaski wojownik! Z niecierpliwością czekam na resztę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sagowy masterze. Powoli muszę nadrabiać zaległości w tym temacie :-)

      Usuń
    2. ha ha:) No ja też powoli kolejną bandę wikingów chcę dokończyć a potem Szkotów;)

      Usuń
    3. Aaaaa i o wiele bardziej podoba mi się rzeźba twojego sztandaru.Ja dałem swojemu smoka z Wargames Factory i nieco ssie:)

      Usuń
    4. Daj linka, bo nie pamiętam (chyba, że jeszcze nie pomalowałeś).

      Usuń
    5. http://dwarfcrypt.blogspot.com/2015/02/saga-defenders-of-faith-anglo-saxon-earl.html

      Usuń
  2. Zgadzam się z Michałem! Maniek, dałeś czadu! Świetna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Świetny wojownik. Jaka to firma, GBeast?
    BTW widziałem gdzieś w sieci zasady do SAGA fantasy - nie jestem tylko pewien czy nie był to stricte fanowski produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba fanowski projekt. A figurki to zdaje się Gripping Beast. Zdaje się, bo moje przyszły bez pudełka - same wypraski (kupiłem na allegro).

      Usuń
  4. Fajny wojownik. Maniex czekam na kolejnych wojów wyciągniętych z mroków średniowiecza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurencja dla Michała się zrobiła ! :) Świetnie pomalowany !

    OdpowiedzUsuń