8.02.2015

Unboxing - Stormfiends

Na ten oddział czekałem długo. I się doczekałem. Od pierwszych zapowiedzi szczurogrów w ciężkich zbrojach byłem pewien, że chcę ich w ciemno. Nie zawiodłem się :-)

W wielkim skrócie, są to przerośnięte szczurogry (prawie 2 razy większe od tych z IoB), a każdy z nich taszczy klamoty, które normalnie są noszone przez skaveńskie teamy z bronią ciężką. Czyli Ratling gun, Warpifire Thrower etc...




 

W zestawie mamy 3 ludki, każdy do złożenia w 2 wariantach broni. I choć same ludki uważam za genialne, to jednak odrobinę zawiodłem się na wypraskach. Nie ma prawie wcale opcjonalnych bitsów. Konfigurowalność każdego przerośniętego szczura sprowadza się z grubsza do wymiany tego co trzyma w łapkach. Smutek, bo liczyłem na dodatkowe blachy i główki do wykorzystania na moich dotychczasowych szczurograch, no ale cóż, nie można mieć wszystkiego ;-)






A jako, że nie byłbym sobą gdybym nie zaczął malować ludków zaraz po otwarciu boxa... mały spoilerek...



6 komentarzy:

  1. Ach to GW, tyle normalnych modeli pomutowało teraz w wielkie kolosy. Malowanie zacne, ale te szczuroogry wyglądają jak z WH40k...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie do końca się zgadzam :-) Wszystkie te bronie występowały w warhammerze fantasy od zarania dziejów! Czterdziestkowe są faktycznie trochę blachy tego najbardziej pancernego koleżki, ale w znacznej mierze jest to wina "oficjalnego" bardzo zabawkowego malowania.

      Usuń
  2. No kurcze - czekam na kolejny post z tymi szczurkami. Spojler Ci się udał - figurki wyglądają cholernie zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :-)

      Usuń
  3. Piękne figurki. W moich planach zakupowych wygrały z najnowszym Thanquolem. No i czekają. W kolejce do malowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na blogu pojawią się w przyszłym tygodniu :-) Maluj, maluj! Jestem bardzo ciekaw jak inni podejdą do tematu.

      Usuń