3.02.2015

Unboxing - Foot Sergeants

W ramach budowania kolekcji ludków do Sagi postanowiłem zakupić sobie ramkę ludków produkcji Fireforge-games.

Ramka ta pochodzi z zestawu Foot Sergeants. Kim byli sergeants w armiach średniowiecznego zachodu? Byli to chłopi i mieszczanie wprawieni w boju i lepiej wyposażeni od zwykłych Men-at-arms. Wypraska pozwala nam zbudować 8 takich ludków a kosztowała nieco ponad 20 złotych. Całkiem niezły deal. Sama jakość też nie jest zła. Jak dla mnie porównywalna z XVI edycyjnymi Bretończykami z Warhammera. Mamy tu do wyboru 10 główek, 8 korpusów połączonych z nogami, cztery kusze oraz 6 włóczni i broni ręcznych. Do tego rzecz jasna są tarcze.

Ludki te posłużą mi do budowania armii Milites Christi. Zdecydowałem się na zakon Szpitalników, ale będą w nim goście z Europy, a konkretnie z Dolnego Śląska :-)



2 komentarze:

  1. Fajne typki :) Skala się zgadza z WHFB?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super chłopaki:) Też ich mam i nie ukrywam, że jako piechota średniowieczna bardziej mi leżą niż Bretończycy:) Skala 28mm, jak najbardziej WFB.

    OdpowiedzUsuń