1.03.2015

Oldskulowy Nekron 1

Pamiętam to jak dziś. Dostałem dawno dawno temu w prezencie White Dwarfa, do którego dołączona była metalowa figurka nekrona! W środku zaś były zasady do tych przegiętych terminatorów z czterdziestego tysiąclecia.

To były początki tej rasy. Nie było army booka, nie było setek odmian oddziałów. Byli tylko nekroni i scaraby. Sami nekroni byli dość przegięci, praktycznie nie do ubicia, bo automatycznie się regenerowali.

Lubię bardzo metalowych wojowników nekrońskich, ale późniejsze plastiki już mnie tak nie ciągnęły. Za bardzo się zbliżyły stylistyką do Egiptu i Tomb Kings :-)











3 komentarze:

  1. Mega oldschool! Taki, ze nawet nie pamiętam o tej edycji Necronów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Scaraby z tego co pamiętam mogły być teleportowane przez lorda i detonowane. Świetne były.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest kawał historii także dla mnie - ten konkretny egzemplarz necrona, to jest pierwsza figurka do WH40K, jaką w życiu zobaczyłem i miałem w rękach :D Dzięki Maniex :D

    OdpowiedzUsuń