9.10.2014

Figurkowy Karnawał Blogowy II


Gonzo jako październikowy "nadzorca" karnawału figurkowego zaproponował nowy temat, czyli:

Który spośród modeli w Waszej kolekcji jest tym ulubionym, specjalnym, wyjątkowym i dlaczego?

Wydawało mi się, że temat będzie trudny i nie będę w stanie wybrać tej jednej jedynej figurki, ale w praktyce wybór był bardzo szybki i oczywisty.

Jest nim pierwsza figurka w mojej kolekcji czyli stary, metalowy ork do Fantasy Battle'a. Był to mój pierwszy ludek ever (nie liczę plastykowych żołnierzy), w dodatku dostałem go w prezencie jako niespodziankę. Prezent był trafiony i rozpoczął boom, który trwa do dziś, a było to w grudniu Anno Domini 1995.

Zanim dołączył do armii orków do Fantasy Battle, którą zacząłem budować na początku roku 2007 robił głównie za orkowego bossa w Warhammerze Queście. Po latach dostał też nową tarczę (pożyczoną od swoich plastikowych kolegów z zestawu Boyzów) oraz odświeżone malowanie (przy zachowaniu swojej pierwotnej kolorystyki).





8 komentarzy: