26.03.2018

Konkurs - Kwietniowy szał terenotworzenia

Uwaga! Wnimanie! Mam prawdziwą przyjemność ogłosić pierwszy konkurs na Maniexite!



W związku z tym że przyszła wiosna, a wraz z nią pora na wiosenne porządki, zapraszam wszystkich czytelników mojego bloga do wspólnej zabawy. Na czym ona polega? Wyciągamy z pudeł i kartonów zalegające bitsy i materiały modelarskie i ruszamy wspólnie do zapełniania naszych stołów fajnymi terenami!

Każdy uczestnik będzie musiał własnoręcznie wykonać jakiś element terenu a następnie do końca kwietnia przesłać mi na adres marian kropka pecyna małpa gmail.com jego zdjęcie (wraz z niewielką dokumentacją prac). Zwycięzca zostanie wyłoniony w pierwszym dniu maja i otrzyma nagrodę ufundowaną przez sklep Planszóweczka.pl, a jest nią zestaw Azyrite Ruins.

Dodatkowo, każdy czytelnik tego bloga może sobie zamówić taki zestaw na stronie sklepu ze specjalnym rabatem, kod rabatu to: Maniexite. Kod będzie działał aż do końca kwietnia.
















13 komentarzy:

  1. A można coś zwaloryzować? Na przykład wycięte laserem z hadeefu elementy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, dozwolone jest wszystko od scratch buildow az po plastikowe zestawy. Oceniany bedzie i efekt końcowy i nakład włożonej pracy.

      Usuń
  2. Przydałoby się zbudować obóz wojskowy do "To the Strongest!"... Mam to w planach od dawna, teraz pojawił się pretekst.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie. Dużo czasu jest więc spokojnie mogę myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! A chciałem zabrać sie kiedyś za domowy stół :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym konkursem. Trzeba będzie coś wydłubać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O konkurs! ;) no dobra masz mnie mimo że ja nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę bardzo to ładne - chyba cosik zmontuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No szans nie widzę na wygraną ale dla zabawy coś skonstruuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę... piękna motywacja do zabrania się za tereny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Damn, trzeba coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super idea! Postaram się coś stworzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzutem na taśmę ale właśnie wysłałem swoje zgłoszenie!

    OdpowiedzUsuń