31.10.2017

Ork Maniex - FKB - XXXVIII

Tę edycję FKB prowadzi Mateusz z bloga The Dark Oak, a tematem jej jest "W przerwie walk".

Oto moja realizacja tematu, czyli Ork Maniex, który w każdej wolnej przerwie lubi grać w gry.

Biedaczek tylko zastanawia się, dlaczego zawsze wypadają mu jedynki.

Figurka ta, to moje trofeum, za zajęcie ostatniego miejsca na moim pierwszym turnieju Warheima w Katowicach, a było to ponad rok temu. Z tego miejsca pozdrawiam organizatora Quidamcorvusa, za świetną nagrodę, która dała mi niezły ubaw. Oprócz orka trafiło mi się też sporo innych ludzików i figurkowych utensyliów.


Przy okazji podzielę się z Wami określeniem, jakie weszło w powszechne użycie od pewnego czasu w Planszóweczce - Mańkowy Reroll. Jest to przerzut, na którym ponownie wypadła jedynka. Dodam tylko, że określenie to z czapy się nie wzięło :-) 





10 komentarzy:

  1. Ostatnie miejsce w turnieju zawsze wymaga dodatkowej osłody :) U nas też dawaliśmy nagrodę specjalną. Fajny ork, jego kostka zda egzamin w testach rozbicia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły, notabene nigdy nie widziałem tego modelu. Jakie jest firmy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się uśmiechnąłem. Szczególnie, kiedy już się zorientowałem, jaka jest konstrukcja tej kostki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały! Trochę śmiechłem bo Mańkowy Reroll to rzecz doskonale mi znana, nie wiedziałem tylko że ma swoją nazwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kostka jest częścią modelu, czy to konwersja?

    PS: Świetny model. :)

    OdpowiedzUsuń