29.10.2017

Karl Franz

Tyle ostatnio było czterdziestki i bolta, a tymczasem w szafce kurz zbierał nie kto inny jak sam Karl Franz. Co prawda nie zrobiłem mu sztandaru, a podstawka jest wykończona dość surowo jak na taki model, ale wena na sztandar nie nadeszła, więc wypada go pokazać w takiej postaci w jakiej jest.

Pomalowałem go dobre pół roku temu, a na malowanie czekał jakoś z 8 lat. Wbrew pozorom aerografu użyłem mało, skrzydła to głównie washe i trochę drybrushu, reszta malowana tradycyjnie, jak na oldskulowy model przystało.

Jeśli mnie kiedyś najdzie, to dorobię mu sztandar z GSu, bo do papieru nie jestem specjalnie przekonany, choć go nie wykluczam.

W imperialnej kolejce do malowania czeka na mnie jeszcze sporo ludków. Trochę greatswordów do wyciągnięcia ponad bazowe kolory + washe, do tego nieco konnicy, czterdziestu swordsmanów + dwudziestu swordsmenów, flagellanci, ehh... żeby jeszcze ktoś w okolicy aktywnie grał w jakieś oldhammery albo KoW to może i by motywacja wzrosła, a tymczasem wracam do orkowych konwersji do 40k.





11 komentarzy:

  1. Fajnie wyszedł. Zdecydowanie wolę tę wersję od tej nowszej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie, piękność i fajnie poczytać więcej o historii modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebuję tego modelu tak bardzo. Śliczna robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak chcesz, to umiesz. ;) Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny model i bardzo solidnie pomalowany. Jak z katalogu... Brakuje tylko zielonego rantu na podstawce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, widać zamiłowanie do oldskulu :) Brak sztandaru nie kole w oczy, natomiast na podstawkę przydałoby się chociaż ciut jakiejś trawki czy czegokolwiek, co przełamałoby jednostajność kolorów. Na pewno nie przyćmiłoby to modelu, bo prezentuje się on przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, tez mnie meczy ze tak pusto, ale zdobienie podstawki zarezerwowalem na moment kiedy będę dorabiał sztandar :)

      Usuń
  7. O takie modele na tym blogu walczyliśmy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałbym głowę, że już komentowałem tego posta.. Tak czy siak, klimat pełną gębą a malowanie jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń