23.04.2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - XXXII - Inwentaryzacja

W tej edycji FKB wszyscy prezentujemy nasze kupki wstydu. Ponieważ moja kupka jest nie dość, że duża, to jeszcze rozproszona, zamiast fotek będzie co innego. Szczególnie że fotki z WiPami w mojej gablotce pojawiły się już przy okazji Niedokończonych Opowieści.

W ramach prezentacji kupki wstydu postanowiłem zamiast zdjęć zaktualizować swoją listę w Trello.
Trello to taki program do zarządzania zadaniami na zasadzie kanbana albo scrum boarda, ale świetnie się sprawdza w roli backloga do malowania ludków :-)


Jedziemy z koksem, na pierwszy rzut:

Warhammer 40k


Na liście brakuje pewnej liczby termagauntów do skończenia z podstawki do 4 edycji 40k. Mam też losowe figurki orków walające się gdzie po pudełkach. No i trochę imperial guardów oryginalnych i konwertowanych z Regularsów Imperialu.

 Age Of Sigmar


Bolt Action


Lord of The Rings


Tu de facto mam troche wiecej tego badziewia - całkiem sporo goblinów z Morii (40?) i kilkanaście Uruk Hai i paru bohaterów. Natomiast realnie w najbliższym czasie nie planuje nad nimi pracować, więc nie wrzucam ich do Trello.

Saga


Silver Tower


 Warhammer Fantasy Battle



Czego nie ma na powyższych listach?

Infinity - trochę Ariadny, trochę Haqqislamu, jakaś Nomadka. Kiedyś trzeba będzie się za to zabrać :-)

Chronopia - tu za dużo nie ma na szczęście. Oddział elfów, ludzcy kusznicy i ludzcy łucznicy.

Blood Bowl - tu mam zaledwie położony podkład na 3 drużynach. Orki, ludzie i skaveny.

Warzone - losowe badziewie z każdej możliwej frakcji oprócz Mishimy i Legionu. Nie planuję się za nich zabierać w tym stuleciu :-)

Space Hulk - jakoś 70% terminatorów ma zaczęte malowanie. Genki na szczęście w komplecie.

Jakbym się uparł i poszukał z nosem przy ziemi to by się okazało, że jeszcze pominąłem jakieś istotne ludki, ale trudno :-)

W kolejnym wpisie pojawi się mój tajemniczy i mroczny algorytm dobierania ludków do malowania.


10 komentarzy:

  1. Chciałbym zobaczyć Belisariusa w Twoim malowaniu... A poza tym teraz rozumiem, co miałeś na myśli jeśli chodzi o niepokazywalność swoich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałem że to ja mam dużo niepomalowanych figurek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Maniek po prostu spisał stan magazynowy jakiegoś sklepu;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A w MS Project można by sobie terminy ponarzucać jeszcze :) jak oglądam Twoją kupkę (kupę) wstydu to moja zasługuje na pochwały chyba hehe - widzę że oprócz wspaniałej kolekcji pomalowanych modeli masz jeszcze ciekawszą kolekcję niepomalowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny styl zarządzania projektem. Tutaj nie mam narzuconej kolejności, pracuje nad jedna karteczka na raz i przesuwam ja o jeden etap.

      Usuń
  5. HAHAHA... chociaż w tym biję Cię na łeb na szyję.
    Btw nie ma się z czego cieszyć swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trello jest genialne do ogarniania rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca kolekcja i bardzo ciekawy sposób na zarządzanie nią - muszę obadać to Trello.

    OdpowiedzUsuń