2.02.2015

Skrit-Rikk - Stormvermin

Luty będzie mocno skaveński na Maniexite. Pierwszym ze szczurzej fali jest Stormvermin imieniem Skrit-Rikk. Jest to model pochodzący z końcówki VII edycji WFB, rzecz jasna plastikowy. 

Podczas jego malowania przyszło mi do głowy, że właściwie to przydałby mi się army book skaveński. Na allegro była licytacja więc zadowolony zalicytowałem i poszedłem do regału z książkami żeby sobie coś wyciągnąć do poczytania. Wyciągnąłem. Army booka skaveńskiego :-) Na szczęście ktoś mnie przelicytował, ale skleroza w tym wieku? Muszę ograniczyć cholesterol...







11 komentarzy:

  1. Skaveński luty? W takim razie masz widza na cały miesiąc. Planuje pomalować swoich szturmoszczurów, więc będę podpatrywał. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę, że oprócz Stormverminów, pojawi się też coś większego :-)

      Usuń
  2. Szczurek zacny. A jakbyś potrzebował dodatkowej lektury, to mam prawdziwe szeleszczące papierowe "Dzieci Rogatego Szczura" do WFRP II ed. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że masz :-) Ja mam tylko pdfa, ale dobrze się czyta ze srajpada :-)

      Usuń
  3. Fajny szczurek. Zdradź przepis na ostrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrze "na leniwca", tzn. quickpaintowo. Podstawa to Chainmail, na to po całości wash z Reikland Fleshshade, a po wyschnięciu edge-highlight z mithil silver.

      Usuń
  4. Kolejny wspaniały Skaven w kolekcji! Czekam na więcej). Jakoś zielone ślipia zaczęły mi się bardziej podobaj niż czerwone;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielone gały to efekt przyjmowania sproszkowanego spaczenia (vide Diuna) a przy okazji fajnie się komponują ze spaczeniowymi dekoracjami :-)

      Usuń
    2. Armia ćpunków ;) Ja wciąż trzymam się czerwonych :)

      Usuń
  5. Wypełzł spod twojego pędzla kolejny fajny szczurek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypełzł spod twojego pędzla kolejny fajny szczurek :)

    OdpowiedzUsuń