26.02.2015

Skaven armour Maniex Style - video tutorial

Dziś będzie doniosły post. gdyż zrobiłem swój pierwszy video tutorial! Tematem jego jest malowanie podniszczonych skaveńskich pancerzy. Tak, wiem że nie wyszło idealnie, mimo, że spędziłem nad nim ponad 4 godziny :-)

Jest spora lista spraw do podciągnięcia i poprawy i pewne lekcje na przyszłość już są, ale sądzę, że każdy kolejny filmik będzie coraz to lepszy. Wszelkie sugestie, pomysły oraz potencjalne tematy przyszły filmików można (a nawet jest to mocno wskazane!) zostawiać w komentarzach.

Tak czy inaczej mam nadzieję, że i ten będzie komuś przydatnym.


13 komentarzy:

  1. Kurcze cztery godziny żeby wykonać filmik czterominutowy - chyba by mi się nie chciało :) Respekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Goooood! Wiele osób czekało już na ten wpis o malowaniu zbroi! Bardzo fajny montaż, muzyka i ogólny design:) Jak tylko bede miał do czego to skorzystam z poradnika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Muzyka własna, że tak sobie pozwolę dodać :-)

      Usuń
  4. Po oglądnięciu filmiku już wiem jak to możliwe, że malujesz tak szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre, dobre Panie kolego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięks! Ale mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsze! ;-)

      Usuń
  6. Obejrzałem z zainteresowaniem. Obejrzę kolejne. Brawo za inicjatywę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć że tutorialik się do czegoś przydaje :-)

      Usuń
  7. Eh, a oskary właśnie rozdane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tutorial! Prosty, a efekt jaki ładny. I początkujący, i bardziej zaawansowani malarze skorzystają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, more more... :)

    OdpowiedzUsuń