31.05.2018

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XLV - Spełnij swe bitewniakowe marzenie!

Temat, jaki zaproponował w tym miesiącu Gervaz to spełnianie marzeń o nowych systemach.



Zatem proszę bardzo.

W maju postanowiłem wejść aż w dwa nowe tematy. Pierwszy to banda do Necromundy. Padło na Van Saarów, do których dokupiłem też kostki, karty i Gang Wara III. Skonwertowałem sobie też Gora Halfhorna z plastikowego beastmena i bitsów do czterdziestki. Dokupiłem też zestaw terenów do 40k, oraz przeszkadzajek dedykowanych do samej Necromundy.

Drugi temat to Star Wars : Legion, którym zauroczona jest moja córka i z którą gramy teraz regularnie (starter to oficjalnie prezent dla niej na dzień dziecka). Dokupiłem do tego też At-st, Veersa, oraz fleet troopers. Całość jest w dość zaawansowanym etapie malowania, ale nic jeszcze nie jest w 100% skończone.

Jest też trzeci temat - Idonethy, ale po pierwsze wchodzę w nich bardzo łagodnie, po drugie to żaden nowy system :-) (ale już trzech pomalowałem).

Jak widzicie, posucha na blogu nie wynika z braku czasu na hobby, bardziej z tego, że granie, sklejanie i malowanie zajmuje mi tyle, że nie mam kiedy robić fot i wrzucać tego na bloga, ale obiecuję poprawę :)



































7 komentarzy:

  1. Necromunda: star wars edition. Wygląda wielce grubo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jest różnica wysokości figurek wh40k Imperial Guard a SW Rebelianckich?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle! No częstotliwość Ci spadła ale to i lepiej. Ja jeszcze muszę poczekać rok albo dwa aby coś z córą sensownie popykać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tylko rerolli nie odziedziczyła po ojcu! ;)

    OdpowiedzUsuń