13.06.2015

Unboxing - Kataphron Battle Servitors

Kataphron servitors are recent addition to the fledgling Adeptus Mechanicus army. The moment I saw first leaking pictures of them I knew I had to get them! What stroke me, was how similar they look to Stroggs from Quake 2, and Quake 2 has been one of my favoutire games of all time. And now I can take them as allies for my Space Marines army :-)

Now it's finally the time to unbox the set and see what we get inside. Basically we have 2 major assembly options. One is for the CC unit, the Breachers, with smaller guns and more ammo. The other option is ranged unit with much more dakka - the Destroyers. If we choose shooty unit we can arm them either with big grav guns or plasmas. In the left hand they carry either a flamer or a phosphor gun.

Inside the box we can obviously find three bases. Those are standard Dreadnought sized bases. Included are also standard mechanicus decals.

I have chosen to assemble them as Destroyers, so you should expect photos of finished models in the close future.

Katafrońscy serwitorzy są najnowszym wypustem do raczkującej armii Adeptus Mechanicus. Jak tylko zobaczyłem pierwsze przecieki wiedziałem, że muszę ich mieć! Ich podobieństwo do Stroggów z Quake'a 2 było wprost uderzające. Quake 2 to jedna z moich ulubionych gier wszechczasów, a teraz będę mógł mieć quakowate stwory jako wsparcie moich oddziałów Space Marines!

Jako, że teraz przyszła pora na odpakowanie ludków zobaczmy co znajduje się w środku. Zasadniczo mamy dwie główne opcje montażu. Pierwszy to jednostka do walki wręcz czyli Breachers. Mają mniejsze spluwy ale więcej pancerza. Drugą opcją są zasięgowi Destroyers uzbrojeni w potężne giwery. Do wyboru są przerośnięte plazmy lub ciężkie grav guny. W lewej rączce możemy dać miotacze ognia albo karabiny fosforowe.

W środku pudełka znajdziemy oczywiście trzy podstawki. W tym wypadku są to standardowe okrągłe podstawki takie jak od Dreadnoughta. Dołączono również jeden kartonik z kalkomanią. Jest to standardowa Mechanicusowa kalkomania.

Do sklejenia wybrałem wariant Destroyers, więc w niedalekiej przyszłości powinny się tu pojawić fotki.













7 komentarzy:

  1. Kurcze, te modele podobają mi się chyba najbardziej ze wszystkich dotychczas wypuszczonych do AM. I poważnie zastanawiam się nad zakupem. Odstrasza mnie na razie tylko cena. Ale kto wie, nie wykluczam, nie wykluczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest taka zła. Same modele są większe od centurionów, a kosztują sporo mniej.

      Usuń
  2. Zobaczyłem angielski i się przestraszyłem :)
    A ludki fajne są zaiste, też niechcący kupiłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłem... a gdzie unboxing? Gdzie tutorial z malowania? I w końcu gdzie fotki pomalowanych ludków ;-) ?

      Usuń
  3. Zobaczyłem angielski i się przestraszyłem :)
    A ludki fajne są zaiste, też niechcący kupiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Angielski z premierem ;))) Jak zarobię to chyba też zakupię bo bombowe modele:)

    OdpowiedzUsuń