24.05.2016

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XXI - Oldskul - Część I

Wodzierejem obecnej edycji FKB jest Żółty z Twierdzy Nieumarłych. Tematem jest oldskul, czyli zabawa w wykopywanie z szafy starych ludków.

Ja nie wykopałem, a upolowałem na ulubionym serwisie aukcyjnym figurkomaniaków. I nie jest to jedna figurka, a trzy! A mowa jest o obsłudze imperialnego działa Helblaster Volley Gun z czwartej edycji Warhammera Fantasy Battle. Wszyscy rzecz jasna w metalu. Jedyne co zrobiłem, to podmieniłem im Volley Guna na armatę, gdyż taki miałem kaprys :-)

Dziś prezentuję pierwszego z nich. Ten nosi najbardziej dostojne ubranko, a w ręce trzyma lunetkę. Wygląda zdecydowanie na dowódcę działonu.





20 komentarzy:

  1. Chyba oryginalne modele z mordheimowego Ostlandu i Averlandu (nie pamiętam, które bardziej) były inspirowane tymi :) Świetne wykopalisko, czekam na resztę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Averlandczycy byli mocno w tym klimacie. Poza tym, to jest klimat za który zawsze kochałem Imperium, czyli 4-6 edycja i te bufiaste rękawy. Późniejsze czarodziejskie powozy, robokonie i jeźdźcy kurczaków to już nie było to samo. Zamordowanie Starego Świata było w mojej opinii znacznie lepsze od notorycznego gwałcenia Imperium od 7 edycji wzwyż ;-)

      Usuń
  2. Fajny reiklandczyk. Model sam w sobie jest świetny, a twoje malowanie mu nie zaszkodziło ;)

    Do pełnego oldschoolu brakuje tylko zielonych krawędzi podstawek i trawy elektrostatycznej (a nie jakieś nowoczesne tufty ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawaj ludziom takich pomysłów! ;)

      Usuń
    2. Ale zielone podstawki są fajne i modne ;)

      Usuń
    3. Niestety nie mam żadnej armii na samych oldskulowych ludkach. Gdybym taką miał - z pewnością dostałaby zielone ranty :-)

      Usuń
  3. Mam takiego. U mnie będzie robił za Najmitę w Warheim. Podoba mi się dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki reiklandzkie, więc nie było specjalnego szaleństwa w doborze ;-)

      Usuń
  4. Teraz takich miśków już nie ma a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dobrych 15 lat takich nie ma ;-)

      Usuń
  5. Armata też będzie oldschoolowa? Zapowiada się ciekawa ekipa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Armata będzie z 6 edycji, więc nie aż tak oldskulowa ;-)

      Usuń
  6. Kozacka figurka i do tego malowanie miłe dla oka. Zawsze podobała mi się ta estetyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła do gustu!

      Usuń
  7. Powiem szczerze że mnie trochę zaskoczyłeś. Spodziewałem się raczej że uraczysz mnie jakimś oldhammerowym orkiem czy szczurkiem a tu taka niespodzianka... nono

    Co do samego modelu to jest on bardzo fajny a twoje malowanie jak zwykle dodało mu tylko jeszcze więcej uroku! Czekam na pozostałe modele! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobało :-)

      Usuń
  8. Nie myślałem, że ten gość jest tak antyczny! Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Imperialczyk pełną gębą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Się mi podoba! Czekam na armatę :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...