9.01.2016

Warhammer Quest - High Elf Ranger

Jako, że ostatnio było mocno undeadowo, pora przełamać to czymś innym. Dziś prezentuję Wam figurkę high elfa - bohatera do Warhammera Questa.

Oprócz tego, że jestem fanem samego Warhammera Questa uwielbiam też bohaterów, którzy zostali wydani jako dodatki do tej gry i od lat próbuję ich wszystkich upolować. Ten Ranger był gdzieś na końcu mojej listy do czasu, aż zobaczyłem rangera pomalowanego przez Inkuba. Jego elf natchnął mnie tak bardzo, że postanowiłem niezwłocznie upolować takiego na ebayu, po czym.... przeleżał w szufladzie rok :-) Ale w końcu doczekał się malowania a dziś publikuję jego zdjęcia.





16 komentarzy:

  1. Trochę mało czerwonego, ale okejka i tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kultowy model. Zawsze mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy kontynuacja Twoich morskich elfów? Bo przyznam, że natchnęły mnie do malowania moich :-)

      Usuń
    2. A ostatnio nawet zerkałem na nie z myślą co dalej:) Zobaczymy.

      Usuń
  3. Wyszedł super! Jaskrawe kolory dobrze współgrają ze starymi figurkami :)
    A teraz dajesz krasnoludy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, panie, krasnoludy to ja mam daleko w kolejce :-) Ale może 1 albo 2 przestawię trochę do przodu :D W każdym razie styczeń będzie highelficko-darkelficki.

      Usuń
    2. Dobra, dwa long-drongi dostają priorytet "high" :D Ale to i tak najwcześniej pod koniec stycznia trafią na bloga :-)

      Usuń
    3. Dobrze, pod koniec stycznia zacznę molestację ;)

      Usuń
  4. Świetnie Ci wyszedł. Ja swojego pewnie nie prędko pomaluję. Fajne cieniowanie - aereograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem zbyt leniwy, żeby takie rzeczy robić pędzlem skoro mogę w 5 minut aerografem :-) Niebieskie kolory to Vallejo Game Air, ale białe rozjaśnienia robiłem farbą Gunze. Polecam :-)

      Usuń
  5. Wyśmienity. Bardzo podoba mi się płaszczyk. I sam model ma sobie zdecydowanie to "coś".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, model zdecydowanie był wart swojej przepłaconej ceny :-)

      Usuń
  6. Elf świetny a malowanie to jakbyśmy się cofnęli do lat 80-tych, elegancki :) aktualnie też jestem w sferze questa ale takich modeli nie będę miał - nowa fala będzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quest na nowej fali też jest świetny, co pokazał Yori na swoim blogu. Nie mogę się doczekać aż zaczniesz wrzucać swoje questowe modele!

      Usuń