22.09.2015

German Infantry

W oczekiwaniu na kolejne ludki dla Deutsche Afrika Korps postanowiłem pomalować kilku niemiaszków ze średnio-późnego okresu. Jakiś czas temu trafił w moje łapki stary zestaw Invasion in Normandy, dzięki któremu byłem w stanie zbudować trochę Niemców i trochę Amerykanów. Na pierwszy rzut idą dzielni obrońcy Normandii. Zobaczymy czy uda mi się skończyć całą dwudziestkę nim przybędą do mnie posiłki dla ich afrykańskich kolegów.

Zmiana teatru działań była miłą odmianą od wszędobylskich brązów i beżów. Tu mamy tradycyjny Feldgrau w późnym wydaniu. Pierwsze dwa modele do dowódca, czyli porucznik wraz z przydupasem. Obaj uzbrojeni w MP-40.

Mundury pomalowałem w następujący sposób:
1. Vallejo German Uniform.
2. Lekkie rozjaśnienia przy pomocy Scale Color Field Gray.
3. Wash z Agrax Earthshade.
4. Ponowne rozjaśnienia ze Scale Color Field Gray.
5. Końcowe highlighty z Vallejo Cold Gray.





1 komentarz: