11.08.2015

Unboxing - Stormcast Eternal Judicators

Kolejny zestaw ludków do Age Of Sigmar! Tym razem jest to jednostka strzelająca.
Pudełko pozwala nam złożyć dwa warianty, kuszników lub łuczników. Łucznicy strzelają na dalszy zasięg, kusznicy mają większą szybkostrzelność (dzięki kuszom powtarzalnym).

Dodatkowo jeden model w oddziale można wyposażyć w wypaśniejszy wariant broni.

W obu przypadkach używamy tych samych korpusów, nóg i rąk. Inne są bronie, hełmy oraz kołczany. W przypadku hełmów jednaże nie zauważyłem dużych różnic między wariantem kuszniczym i łuczniczym w związku z czym wymieszałem je.

Do kompletu dostajemy rzecz jasna komplet podstawek 40mm oraz kalkomanię.

Całość wykonana jest na najwyższym możliwym poziomie. Wszystko idealnie spasowane, nadlewek brak.

Pod względem designu - jest to nadal ta sama stylistyka Stormcastów, czyli nieśmiertelnych półbogów w służbie Sigmara. Kto miał ją polubić zdążył ją polubić, kto znienawidził, nie zmieni już raczej zdania. Ja nie mogę się już doczekać malowania. Wybrałem wariant kuszników, gdyż to była od zawsze moja ulubiona broń zasięgowa.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz