1.04.2018

Wyjazdowo - decyzyjnie

Jak pewnie większość z Was wie, przeprowadzam się wkrótce do nowego miasta. Czeka mnie w związku z tym przewożenie masy gratów i innych rzeczy, sprzedaż starego mieszkania i wynajem nowego. Problem jaki się pojawił tyczy się mojej kolekcji figurek. Oczywiście mój wyjazd nie będzie przeszkodą do dalszego uprawiania hobby, wręcz przeciwnie. Natomiast chcę sobie oszczędzić problemów z samą przeprowadzką. Dlatego właśnie postanowiłem zostawić sobie 3 armie, a reszty się pozbyć. Jako, że orkowie to moi evergreeni postanowiłem pozostawić sobie Ironjawz, OnG do Warhammera Fantasy Battle i Orkz do 40k. Cała reszta figurek idzie... no właśnie, idzie do Was moi drodzy Czytelnicy. W podzięce za wieloletnie odwiedzanie i komentowanie mojego bloga oddaję wszystkie pozostałe armie w Wasze ręce. O rezerwację proszę w komentarzach. Nie będę oddawał pojedynczych figurek - jeśli ktoś się decyduje, to będzie to cała armia, bo nie mam czasu teraz zaprzątać sobie głowy wysyłką pojedynczych ludzików. Stali czytelnicy będą dobrze wiedzieli co jest w mojej kolekcji, jeśli ktoś nie pamięta, to ten blog stanowi jej świetną dokumentację, więc zapraszam do sprawdzania po słowach kluczowych. Chętny będzie musiał również pokryć koszty pakowania i kuriera. 
Proszę Was o w miarę szybkie decyzje, bo przeprowadzka już wkrótce.

17 komentarzy:

  1. oczywiście biere Twoje Bolt Action ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym do piwnicy schował. Raczej miejsce się na pewno znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezły tekst. Nawet dałem wiarę w początkowe słowa ale przypomniała mi się dzisiejsza data :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz Maniek zrobi wszystkich w wielkanocne jajo i faktycznie wyjedzie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha dobre :D ale na wszelki wypadek zaklepuje Brytoli do Bolta i Undeadow do WFB :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Undeadów nie oddam ;-) Ale odnośnie Brytoli... możemy negocjować ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Choć myślę (i mam nadzieję), że to brutalny Prima Aprilisowy zwiad. Masz piękną, dużą kolekcję i szkoda byłoby to aż tak bardzo redukować.
      Jednak jeżeli znudził Ci się Warhammer 40K (oprócz łorków z ich Trollami) to ja jestem chętny. Prawie nic nie mam, garstkę metalowych Vostroyan ledwie... :(

      Usuń
    2. Skoro dzisiaj podwójne święto: https://www.youtube.com/watch?v=hfORh9cFDU8&t=47s

      Usuń
    3. Niestety był to oczywiście żart, ale będę mieć to na uwadze w przyszłości jeśli faktycznie będę chciał zredukować kolekcję :-)

      Usuń
    4. Ps. Poza tym jakbyś uznał którąś z armii do Warhammera 40k za zbędną, a chciał się wymienić, to mam dużo figurek 15mm do systemów antycznych. Zawsze to coś nowego do kolekcji.

      Usuń