1.09.2017

Figurkowy Karnwał Blogowy - XXXVII

No i znów Figurkowy Karnawał Blogowy wraca na Maniexite. Jeśli nie wiesz co to jest Karnawał Blogowy to... skąd Ty się u diabła tutaj wziąłeś? ;-) A tak na poważnie to można sobie o nim przeczytać tutaj.


No dobrze, przejdźmy zatem do nowej edycji, której tematem przewodnim będzie...

Ahoj marynarzu!

Tak, to edycja morska. Była już co prawda edycja pod tytułem woda, ale tam dominowały jednak klimaty makietowo-kałużowe. Teraz zróbmy coś z nieco większym rozmachem, coś bardziej morskiego. Temat być może trudny na pierwszy rzut oka, ale jak się zastanowić, to jest całkiem pojemny (nomen omen). Mamy do wyboru wszystkie możliwe epoki, statki, marynarzy, kupców morskich, piratów, a być może nawet jakieś morskie stwory? Od biedy mogą być jeziorne lub rzeczne, byleby nie była to kałuża, bo jak wiadomo jest to zbiornik wodny bez taktycznego znaczenia ;-)

43 komentarze:

  1. Widzę, że kolega ma abonament na FKB (jakieś kontakty w partii rządzącej?). Fajny temat, mam już nawet pomysł, nie pozostało mi nic innego jak go zrealizować. Do zobaczenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nikt nowy nie zgłosi to możesz dostać październik :)

      Usuń
    2. Podejmę się tego wyzwania :D

      Usuń
  2. A hoj z marynarzem. Zabiłeś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarze. Kosmiczny marynarze też się liczą?

    A tak poważnie to może czas na nową drużynę do skirmisha. :) fajny temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczą! Kosmiczna piechota morska tez :)

      Usuń
    2. A przy okazji zgłaszam chęć poprowadzenia następnej edycji.

      Usuń
    3. Masz zaklepane! Sorki Pepe ;-)

      Usuń
  4. Mam już dwa pomysły, trzeba szybko któryś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dasz radę popchnąć do przodu krasnoludowych marynarzy? :)

      Usuń
    2. Myślę nad zasadami, aczkolwiek zakończyła się teoretyczna część kursu i nadszedł miesiąc zaliczeń i egzaminów i nie wiem czy sił i środków wystarczy. Ale dołożymy wszelkich starań. ;)

      Usuń
    3. Wpis ukaże się jutro o godzinie 08:30 na DansE MacabrE :)

      https://quidamcorvus.blogspot.com/2017/09/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-37.html

      Usuń
  6. Niesamowite! Pisałem wpis na ten temat, zanim został on upubliczniony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telepatia? Predestynacja? A moze błąd w matriksie ;)

      Usuń
    2. Myślę że po prostu gwiazdy ułożyły się w porządku..

      Usuń
  7. Ooo, super - będzie motywacja do pomalowania modelu, który już 2 lata mi zalega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cie cholera, mam tylko szczury lądowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Po kilku miesiącach przerwy i braku aktywności mam nadzieję powrócić w glorii i chwale wraz z pracą na fkb! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to linkuję swój wpis: https://bitewniakowepogranicza.blogspot.com/2017/09/wakacje-nad-ciepym-morzem-zblizamy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietny wpis inauguracyjny! Przeczytałem od deski do deski.

      Usuń
  11. Bardzo mi się, jako Kapitanowi Hakowi, podoba zaproponowany przez Ciebie temat! 😃

    Przy okazji chciałbym zapytać, czy można zgłosić się na poprowadzenie którejś z kolejnych edycji? Na jaki miesiąc najbliższy wolny termin FKB? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichu liczyłem ze docenisz mój pomysł :) na październik zgłosił sie Mateusz kilka postów wyżej, myśle ze nie bedzie miał nic przeciwko żeby mianować Ciebie na kolejny miesiąc.

      Usuń
    2. Ej!!! Byłem wcześniej!!! Ty ty ty!

      Usuń
    3. aj... no faktycznie. Ale cieszę się że mamy w końcu odwrotny problem do dotychczasowego :-)

      Usuń
    4. Nie upieram się mogę wziąść listopad. :)

      Usuń
    5. Ale tu ja się uprę, bo zgodnie z zasadami debiutanci mają pierwszeństwo. Zatem ogłaszam, że kolejny będzie Mateusz. Mateusz będzie mógł zdecydować czy po nim będzie Pepe czy Kapitan Hak :-)

      Usuń
    6. Mateusz miałem na myśli Haka nie ciebie :D
      Oczywiście to wszystko jest z wielkim przymrużeniem oka, bo nie mam parcia na szkło.

      Usuń
    7. Hehe :P. Ja się nie upieram, jakby co. Zdecydujcie i po prostu dajcie znać, w którym miesiącu ma Hakostwo kolejną edycję FKB poprowadzić :).

      Usuń
    8. Ja już to robiłem dwa razy więc możecie Wy ;)

      Usuń
    9. Dziękuję! Niemniej jednak po wzięciu pod uwagę ostatnich okoliczności w postaci zabiegu chirurgicznego prawej ręki, który będę miał 8 listopada, w związku z którym będę niestety na jakiś czas wyłączony z obiegu modelarskiego :(, proponowałbym, żebyś Ty, Pepe, wziął listopad, a ja bym wziął styczeń (gdyż grudzień zarezerwowany na Świąteczną Wymianę Figurkową).

      Co Ty na to :)?

      Usuń
  12. Ahoj!
    http://gangsofmordheim.blogspot.com/2017/09/fkb-xxxvii-dwarf-clansman-2.html

    OdpowiedzUsuń
  13. https://hakostwo.blogspot.com/2017/09/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-xxxvii.html
    Ahoj, goblinie!

    OdpowiedzUsuń
  14. To, że remont skończył się 3 dni przed końcem miesiąca nie znaczy, że tym razem odpuściłem: http://thedarkoak.blogspot.com/2017/09/pirat-jon-aka-janek-figurkowy-karnawa.html

    OdpowiedzUsuń
  15. http://hakostwo.blogspot.com/2017/09/fkb-37-ahoj-marynarzu-gigantyczna-osmiornica.html :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I to taki kawał przed północą się jeszcze wyrobiłem :D
    http://dziadu-z-lasu.blogspot.com/2017/09/hejze-glujze-zeglarzu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. http://fantasywminiaturze.blogspot.com/2017/09/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-xxxvii.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem: http://kostkadomina.blogspot.com/2017/10/fkb-xxxvi-ahoj-marynarzu-coastline.html

    OdpowiedzUsuń