7.09.2017

Dzień z 40k w Planszóweczce

Dobry już miesiąc temu odbył się dzień z 40k w Planszóweczce, w którym rzecz jasna wziąłem udział!

Na pierwszym stole wysadził się desant Husarii Michała gotowy do walki z Eldarami Deitha.


Na kolejnym stole Space Wolfy Cacymiła miały się zmierzyć z Deathguardem Kuby.



Kosmiczna Husaria szykuje się do zajęcia pewnego mostu na Odrze :-)


Tu całkiem nie chudo, bo poxwalkerzy ustawili się w szyku niczym z wojen napoleońskich.


I powrót do Breslau, gdzie walka się rozkręciła już na całego.





W końcu przyszła pora na mnie i moich Marsjan, którzy tym razem mieli powalczyć z Nekronami Dudzia.


Nekroński croissant wbił się w moją prawą flankę, wobec czego cała moja prawa flanka wbiła w zielonego rogalika co tylko miała pod swoją mechaniczną ręką.


Z rogalika zostały tylko kostki po nieudanych sejwach a tymczasem mój Imperial Knight wesoło człapał przed siebie.


Nekroński pajączek odwracał uwagę dwunoga mechanicusów podczas gdy reszta nekrońskiej zarazy runęła na lewe skrzydło marsjan.


Warriorów było całkiem sporo.


Kataphroni wypalili ze swoich heavy gravów do nadbiegających skarabeuszy.



Walka wręcz nadal trwa.


Knight w końcu pokonał pająka po czym ruszył za resztą nekrońskich maszyn, która pierzchnęła do rogu.


Tymczasem nekroni mocno przerzedzili szeregi marsjan.


Tak rysowała się sytuacja na sam koniec bitwy. O ile mnie pamięć nie myli, to chyba nawet ją wygrałem :-) (na punkty)


7 komentarzy:

  1. Na takie fotoreportaże to aż miło patrzeć. Może z wyjątkiem nieortodoksyjnych, szarych śmiercistrażników :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duża szansa, że szaraczków będzie coraz mniej, bo chłopaki się ostro zabrali do roboty.

      Usuń
  2. Super zdjęcia i bardzo ładne stoły =) Zazdroszczę grania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zimowy stół jest świetny - bardzo mi się podoba. Podoba mi się też doskonały szyk poxwalkerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowisko to autorski projekt Generała z tego bloga https://wrocwar.blogspot.com

      Usuń
  4. Im więcej takich relacji, tym lepiej. Niech ludzie zobaczą prawdziwą rozgrywkę, dowiedzą się, że ta gra może być bardzo szybka. I że wygląda czadowo :)

    OdpowiedzUsuń