18.01.2013

Szkieletory (skeleton warriors)

Dziś zamieszczam pierwszą partię fotek szkieletorów. Podstawki są dość nudne, ponieważ dojdzie na nie jeszcze śnieg, którym hurtowo zostanie obdarowana większa partia moich undeadów. Zdecydowanie nie opłaca się go robić dla pojedynczych figurek.

Dwa słowa o samych figurkach. Moim zdaniem to chyba najlepsze figurki szkieletów jakie dane było mi widzieć. O niebo lepsze od starych plastików pod względem dynamiki, blingu (wiszące szmaty i elementy zbroi i innego ekwipunku), przegniłe tarcze i broń, no i smaczki w stylu dziury w głowie (być może od jakiejś kuli z krasnoludzkiego kartacza). Jest mrok i zło. No i dużo dodatkowych opcji na wypraskach - raj dla modelarza. Jedyne co budzi moje zastrzeżenia to muzyk. Kto wpadł na pomysł żeby dmuchał w dziwną rogo-waltornię? Niby czym? Siłą magii, ot co. Zdecydowanie lepiej sprawdziłby się tutaj dobosz, no ale to już chyba kwestia gustu.

Jedna rzecz której mi brakuje w nowych szkieletach do wampirów, to opcji wyposażenia ich w łuki. Były klimatyczne i koniec kropka!

Figurki te (jak i resztę undeadów) zakupiłem z myślą o Warhammerze Queście, natomiast koniec końców wyszedł mi mały patrol do Warhammera Fantasy Battle :-) No i przy okazji materiał na bandę do Mordheima.








4 komentarze:

  1. Szacuneczek - bardzo faje malowanie - zwłaszcza dodatki - uwielbiam ten kolorek (coś ala warlock purple tylko ciemniejszy ;). Musze sobie takie zakupić - zostaje pewnie sporo bitsów a i fastpainta można przećwiczyć :). Niestety ja tutaj nie mam sie do czego przyczepić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten 'nowy' wzór szkieletów. Przypominają armię z mojego ukoffanego 'Army of Darkness'. Aż sprawdziłem i tam też był szkielet z instrumentem dętym: :)
    http://i.imgur.com/6ZZ0k.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze dodam że fachowo zrobione fotki, podoba mi się że tło jest w klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, nowe modele szkieletów to bardzo fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń