1.08.2016

Podsumowanie lipca na Maniexite

Koniec miesiąca a więc pora na małe podsumowanie działalności lipcowej. Na blogu pojawiło się sporo, sporo też jest w buforze, więc nie jest źle pod wzlędem contentu. Co do jego jakości, to zauważyłem lekki spadek jakościowy w moich publikacjach spowodowany dążeniem do pomalowania jak najwięcej ludków w jednostce czasu. W związku z tym, że wyrabiam się z publikowaniem postaram się chyba choć minimalnie bardziej dopieszczać ludki. Odniosłem wrażenie że ostatnio ścinałem zakręty momentami za bardzo (jak na moje prywatne standardy).

No ale, przejdźmy do przeglądu zawartości. 

Jeśli chodzi o starego warhammera to mamy tu troche różności, w dodatku nie wszystko dla Szczerego ;-)





Każdy kto śledzi profil Maniexite na fejsbuku, wie że można tam zobaczyć WiPy i zajawki tego, co w niedalekiej przyszłości pojawi się na blogu, choć czasem takie rozbabrane projekty trafiają do szuflady zamiast na bloga. W każdym razie w sierpniu można się spodziewać kontynuacji publikacji bandy Szczerego, jest szansa na kolejne ludki do Questa, sporo do Bolt Action. Pojawi się też nowy temat - mianowicie fanowski dodatek/mod do Bolt Action - Modern War. Postanowiłem zrobić sobie małe siły na Irak 2003.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz