25.12.2014

Unboxing - Araloth

Jako, że dziś w krajach anglosaskich mamy tzw. Boxing Day u mnie będzie dla przekory Unboxing ;-)

I to w dodatku unboxing prezentu jaki dostałem od żony 6 grudnia :-)

A jest nim wood elfowy lord - Araloth. Dostałem go, bo podobno maluję same paskudztwa, więc w końcu będę mieć coś ładnego do paciania ;-)

Jest to o tyle cenny dodatek do mojej kolekcji, że moje dotychczasowe wood elfy można policzyć na palcach jednej ręki. W końcu będę mieć możliwość pomalowania czegoś z zupełnie innej beczki.

Poniżej widzimy pudełko oraz jego zawartość. I tu mała niespodzianka. Mimo, że jest to clampack - nie dostajemy wymodelowanej podstawki. Trzeba będzie samemu nazbierać patyczków i kamyczków.



Zestaw nie zawiera opcjonalnych elementów. Wszystko co jest na wyprasce będzie zużyte do budowy jednej możliwej wersji tego lorda.



Instrukcja jest w miarę prosta. Jedna uwaga z mojej strony. Poroże na hełmie jest bardzo delikatne. Mi się udało je złamać przy wycinaniu z wypraski. Extra caution is needed,



Na wniosek Barta, zamieszczam w ramach unboxingu zdjęcia sklejonego modelu. Prezentuje się w mojej opinii dość zacnie. Nie ma tu śladu po siermiężnych elfich gębach z 4 edycji autorstwa Alyego Morrisona. Figurka jest dynamiczna, ma sporo detali i jest dość filigranowa (jak na heroic 28 rzecz jasna).

Moim ulubionym elementem jest startujący sokół. Dodaje on naprawdę sporo charakteru. Początkowo miałem ochotę spiłować poroże, ale po bliższym kontakcie z figurką stwierdziłem, że wygląda ono dość urokliwie, więc zostawiłem je jak jest.
 







6 komentarzy:

  1. Figurka naprawdę mega. Jakościowo- wyżyny:) Mogła by być tańsza:) Nie do końca też przyzwyczaiłem się do tych ściśle dopasowanych do siebie elementów- jak lego, choć w przypadku Herosa nie razi to tak jak np. W Wild Riderach. Dwa oddziały mam złożone i są praktycznie bliźniaczo podobne ( oczywiście możemy GS użyć i się pobawić)- czyli płaszczce ściśle pasujące do danego korpusu czy rączka z włócznią do przyklejenia pod konkretnym kontem.Miło bylo takie 10 lat temu pobawić się podczas składania regimentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowe designy "3D" mają swoje minusy. Słabo z kombinowaniem, trzeba używać GSu. Coś za coś. Natomiast dotyczy to głównie modeli pojedynczych i rarów/speciali. Rank'n file z reguły mają dalej tradycyjny podział kończyn.

      Usuń
  2. Fajny ten model, też bym go chciała kiedyś kupić/ dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz list do Mikołaja w przyszłym roku! U mnie podziałało ;-)

      Usuń
  3. Świetny model - sam bym Ci dawał prezenty - tak lubię Twoje unboxingi ( + za cały model w recenzji).

    OdpowiedzUsuń
  4. Model fajny, żona MEGA :) Zazdroszczę jednego i drugiego (przynajmniej w tym aspekcie :) )

    OdpowiedzUsuń