8.09.2016

30-dniowe Wyzwanie Figurkowe - Dzień 8

Ulubiona edycja/wersja/modyfikacja oficjalna lub fanowska gry bitewnej?


No więc zacznijmy. Wymienię te systemy do których posiadam armie.

Warhammer Fantasy Battle - pod względem figurkowym najbardziej podobała mi się 4 edycja. Pod względem oprawy graficzno-artystycznej 5 edycja, zaś pod względem zasad - 7 edycja. Za najgorszą pod każdym względem uważam 8-mą edycję, oraz jej fanowską modyfikację, T9E.

Warhammer 40k - gra ewenement - im późniejsza edycja, tym bardziej mi się podoba, tak więc tutaj powiem krótko - NAJNOWSZA.

Warzone - tu najbardziej do mnie przemawiała pod względem zasad 3 edycja. Pod względem figurkowym zaś 2 edycja.

Bolt Action jest zbyt młodą grą żeby dorobić się wielu wersji zasad. Za 2 tygodnie wychodzi nowa, druga edycja, a zapowiadane zmiany wydają się bardzo sensowne. Podoba mi się też fanowski mod do Modern Warfare. Zacząłem sobie nawet kompletować małą kolekcję pod tym kątem.

Age Of Sigmar - najbardziej smakuje mi w wersji oryginalnej. Bez fanowskich modyfikacji, compów i innych house ruli.

Warmachine - ciężko mi się wypowiedzieć. Mam podręcznik tylko do 1 edycji. W kolejne nie grałem.

Mordheim - tu bardzo lubię wersję podstawową ze względu na jej prostotę. Jeśli chodzi o jej wady, to w większości są naprawiane w Warheimie, choć ta pozycja jest znacznie cięższa ze względu na ogromną ilość opcji i zasad dodatkowych. Wypróbowałem też kilka modów anglojęzycznych i muszę powiedzieć, że całkowicie mi nie przypadły do gustu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz