5.09.2016

30-dniowe Wyzwanie Figurkowe - Dzień 5

Twoja ulubiona kraina lub lokacja osadzona w uniwersum?



Wydawało mi się, że odpowiedź na to pytanie będzie skomplikowana i niejednoznaczna, a tymczasem po dłuższym namyśle doszedłem do wniosku, że z czystym sumieniem jestem wymienić jedną konkretną lokalizację.

REIKLAND

Dlaczego akurat Reikland? Przyczyna chyba jest prosta. To bodajże najciekawsza kraina w całym Starym Świecie. Można by powiedzieć, że wszystkie drogi Starego Świata prowadzą do Altdorfu i Reiklandu. 

Śmierć na rzece Reik to była pierwsza książka jaką miałem do Warhammera Fantasy Roleplay. Przeczytałem ją od początku do końca po kilka razy, a przy samej mapie Reiklandu spędziłem wiele godzin.

To w Reiklandzie też toczyła się akcja wielu opowiadań ze Starego Świata. 

Tutaj też można było powalczyć z siłami zła w trakcie kampanii w grze Dark Omen oraz pouganiać się za szczurami w tabletowym Warhammerze Queście.

I w końcu - moja armia Imperium to właśnie Reiklandczycy. Armia jeszcze nie skończona :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz