13.05.2015

Space Marines Assault Squad

Ten oddział fast attacków pomalowałem już 1.5h roku temu, ale przeoczyłem ich w publikacjach blogowych. Najwyższa pora nadrobić to przeoczenie!

Kolory to oczywiście mój customowy chapter Onyx Knights. Same ludki zostały lekko pokonwertowane przy użyciu bitsów z innych zestawów marinsowych. Sierżant na ten przykład ma łapce grav pistol! Ten oddział wyjątkowo ma w przewadze głowy z hełmami. Uznałem, że jednostka typowo szturmowa musi mieć lepszą ochronę :-)

 


3 komentarze:

  1. W kupie wyglądają fajnie. Bardzo ładna plazma, choć osobiście preferuję zielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plazma jest niebieska. Zielone są grav guny :-)

      Usuń
    2. Za mojej kadencji w czterdziestce, to gravów nie było. A teraz, to mnie to lotto, nie planuję na tę chwilę do tego wracać :P

      Usuń