24.10.2015

Unboxing - US Ariadna Grunts

Dawno nie było unboxingu, a jeszcze dłużej nie było ludków do Infinity. Mój mózg jest zdominowany ostatnio przez Bolt Action, ale mimo to udało mu się dostrzec perełki jakie wypuścił Corvus Belli w postaci amerykańskiej piechoty do Ariadny. Osobiście wzory te bardzo przypadły mi do gustu i stwierdziłem, że muszę je mieć!

Pudełko gruntów pozwala nam złożyć cztery modele, dwa żeńskie i dwa męskie. Kobitki uzbrojone są w granatnik i snajperkę. Faceci niosą cięższe klamoty - karabin maszynowy i miotacz ognia. Co ciekawe korpusy obu figurek danej płci są identyczne. Różnicę stanowią głowy i ręce z bronią, co nie jest takie oczywiste na pierwszy rzut oka na pomalowane modele.


Pod względem zawartości i jakości wykonania nie mamy tutaj zaskoczenia. To standardowe modele CB, wysokiej jakości, dobrze zaprojektowane, z minimalną ilością nadlewek.





5 komentarzy:

  1. Jak ja byłem straszliwie blisko Infinity już przez Ciebie, ale jednak Malifaux przeważyło :) faktycznie dawno tego u Ciebie nie było a bardzo lubie popatrzeć na modele z nieznanych mi systemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, że jedno nie wyklucza drugiego? :-) Tym bardziej że pełnoprawna armia do Infinity to wydatek rzędu 200-300zł ;-)

      Usuń
  2. Przepiękne!!!! Może w końcu zakupie coś, choćby i tylko na półeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre figurki, bogate w detale. No a teraz czas na twój popis malarski Maniex. Czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń