6.01.2019

Świąteczna Wymiana Figurkowa - Edycja 2018

Lepiej późno niż póżniej :-) Jak co roku, także w tym wziąłem udział w bloggowej Świątecznej Wymianie Figurkowej.

Los chciał żebym w tym roku otrzymał figurkę od Koyotha, od którego dostałem już całą armię figurek w czasach kiedy ŚWF było jeszcze naszą prywatną imprezą :-)

Jako, że Koyoth zna moje potrzeby figurkowe najlepiej jak się da (a być może nawet lepiej niż ja sam biorąc pod uwagę moje rozstrzały zakupowe robione pod wpływem impulsu) prezent dla mnie został dopasowany w 100% i trafił w mój hype związany z armią Orków na pojazdach do czterdziestki.

W prezencie dostałem pięknie skitbashowany model Orkowego Attack Bike i z pewnością trafi on do mojej stałej rozpiski. W zależności od potrzeb będzie pełnić albo rolę dwóch regularnych motorków albo nawet drugiego bossa na Wartrike'u.

Bardzo Dziękuję Bartku, prezent był trafiony i jestem z niego bardzo zadowolony!






2 komentarze:

  1. Jest gazrurka i łańcuch - jest Okejka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, ta stal to wyszła wyśmienicie ... to pigmenty, jakieś specjalne farbki czy prawdziwa rdza ;) ?

    OdpowiedzUsuń