18.08.2016

Humber Mk IV

Tęskniliście za Bolt Action? To dobrze, bo teraz będzie tego sporo :-)

Dziś prezentuję Wam pojazd, który dobrze pamiętam ze swoich lat chłopięcych. Sklejałem go w skali 1:72 mając 8 albo 9 lat. Pamiętam go do dziś. Właśnie dlatego koniecznie chciałem go mieć w swojej kolekcji pojazdów do Bolt Action. Ten Humber będzie stanowił wsparcie dla mojej armii komandosów polskich opartych o rozpiski wojsk Commonwealthu.

Komandosi po włączeniu w skład 2 Korpusu (i utracie naszywki Commando) bardzo często walczyli ramię w ramię z innymi jednostkami polskimi, dlatego jest dość prawdopodobne, że mogli walczyć przy wsparciu Humbera, który był używany przez jednostki pancerne i zmotoryzowane.

Jako, że standardowy model jest dość goły podałem do niego kilka bajerów. Z prawej strony wieżyczki wisi plecak komandosów, z lewej i z tyłu hełmy. W tylnej części pojazdu dorobiłem plandekę z chusteczniki chigienicznej, wikolu i nitki, zaś na błotnikach - kanistry z benzyną. Kanistry pochodzą z zestawu Tamiya z bibelotami w skali 1:48.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz