16.02.2016

Speedpaintowi nightrunners

To chyba najbardziej speedpaintowy oddział jaki udało mi się popełnić.

Znacie ten kawał o murzynie w kopalni? Można go spokojnie zaaplikować do night runnersów w kanałach i tak powstał pomysł na ten speedpaint.

Całość oddziału prysnąłem na czarno i rozjaśniłem do szarości za pomocą aerografu. Skóra dostała wash z gryphon sepii, a elementy metalowe pomalowałem pędzlem. Na to wszystko poszedł czarny olejny wash. Następnie elementy spaczeniowe zostały pomalowane na zielono, a oczy na czerwono. Na koniec wszystkie spaczeniowe elementy dostały jeszcze lekką warstwę tamiya clear green. Efekt jest naprawdę fajny - polecam do malowania spaczenia.

Efekt końcowy może się podobać lub nie (jak większość speedpaintów) ale ja jestem w miarę zadowolony. Szczególnie, że malowanie tej ósemki trwało nieco ponad pół godziny :-)




 

20 komentarzy:

  1. Jak ich zobaczyłem to przypomniał mi się kawał o Ninja Ninja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pół godziny i 8 figurek - dla mnie to czysta magia :) Maniek, masz Ty rozmach trzeba Ci przyznać. Zielony rzeczywiście dobrze wygląda, w tym mroku tak ...hmm złowrogo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z przedmówcą - czysta magia.

    OdpowiedzUsuń
  4. To są Bohuny w dziegciu maczane;) Bardzo upiorna zieleń. Jedno, co mi trochę nie pasuje, to nieco za jasne jak na czarną noc podstawki. Ale i tak moc jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chciałem zrobić dla kontrastu, ale może faktycznie przyciemnię je jeszcze.

      Usuń
  5. Maluj maluj. Będziesz miał bandę na czerwcowy turniej Warheim FS w Katowicach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni. Jest mrocznie i o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne są te szczurki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mile zaskoczony tak pozytywną reakcją :-)

      Usuń
  8. Paskudne, mroczne szczurzyska czyli Maniex robota well done :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie powiem, fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. 30 minut to ja robię podkład. Czari!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tyle robiłem jak używałem w tym celu pędzla :-)

      Usuń