20.12.2013

Sierżant Hecto

W końcu skończyłem malowanie nowego boksa tacticali. W związku z licznymi rozpraszaczami zajęło mi to prawie dwa miesiące.


Na pierwszy rzut idzie dowódca oddziału, czyli sierżant Hecto. Sierżant Hecto miał się nazywać Hector, ale w związku z kiepskim planowaniem literek na sztandarze wyszło inaczej ;-)

Sierżant ma w łapkach świeży kodeksowy nabytek w postaci combi-grava.


Na prawym naramienniku namalowane są insygnia oddziału. Strzałka tradycyjnie oznacza tacticali, ale jej kolor to już tradycja Onyx Knightów. Każdy oddział ma swój własny kolor i tak oddział Hecto ma barwy zielone, którymi malowane są insygnia oddziału, a także prawy nakolannik. Jako że nasz sierżant nosi starszy typ nagolenników (Mk 6) nie ma na nim barw swojego oddziału. Cała reszta zbroi sierżanta jest dość standarowa (Mk 7) oprócz napierśnika, który jest częścią nowego typu pancerza (Mk 8).


Jako, że nasz sierżant ma wyjątkowo celne oko, nosi oznaczenia strzelca wyborowego w postaci złotych nabojów dekorujących jego naramiennik i Bolter.


2 komentarze:

  1. Fajnie, że opisałeś fluffowo bitsy. Podoba mi się to i czegoś to uczy! Moje figsy pewnie też byś umiał jakoś opisać, a przez to że ja się na tym nie znam, pewnie byłoby coś zabawnego ;)

    Pozdro!
    red_gobbo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz! Osobiście nigdy nie przepadałem za designem Space Marinesów, właśnie do czasu aż zacząłem się wczytywać w ich fluff. To zupełnie zmieniło moje podejście do Imperium jak i do pozostałych ras w czterdziestce. Polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń