8.10.2019

Epic 40.000 Imperial Fists

Jakiś czas temu spełniłem jedno ze swoich marzeń z dzieciństwa - zebrałem armię Space Marines do Epica. Wybór padł na Imperial Fists, bo żółty prezentuje się na stole naprawdę dobrze.
Póki co w kolekcji mam 4 przeciwlotnicze huntery, 4 podstawki scoutów + 2 rhinoski, 6 podstawek tactical marines + 3 rhinosy, 4 podstawki devastatorów + 4 razorbacki, 4 podstawki terminatorów i 4 predatory. Jako wsparcie marines mam jeszcze Warhound titana. Razem daje to równe 2k punktów według listy armii do Netepic Armageddon. Mam dodatkowo pomalowanych 6 land speederów, 4 dredki i thunderhawka, ale nie załapali się na tę sesję zdjęciową. W przyszłości będę jeszcze polować na land raidery i drop pody.










6 komentarzy:

  1. Nie ma to jak spełniać marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. EPICki widok! Świetny post, muszę kiedyś zagrać w tę grę. Dodam ją do kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica Nie będę zbierać Epica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbierać to każdy może. Gorzej jeśli zaczniesz malować. ;)

      Usuń
    2. Nie no jak zacznę malować to przynajmniej będzie pomalowana i jakoś tam będzie się prezentować.

      Usuń
  4. Piękna armia, moja już też powoli sie maluje ;)

    OdpowiedzUsuń