31.12.2014

Podsumowanie grudnia na Maniexite

Kolejny pracowity miesiąc. I znowu plan 1 post na dzień udało się w pełni zrealizować (uwzględniając dzień dzisiejszy).

W styczniu plan minimum to będzie 1 post na 2 dni. Lepiej zwolnić tempo, niż się wypalić. Jeśli się uda, to będzie może nawet częściej.

A co wydarzyło się w grudniu?
Co najważniejsze, byłem w tym miesiącu gospodarzem grudniowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.


Było też rzecz jasna sporo malowania, ale było też dużo budowania makiet.
Dzięki temu znacząco zwiększyła się liczba przeszkadzajek i terenów do mojego stołu Fantasy.

W zamierzeniu stół ten ma zapewniać miejsce do gry w dowolny system fantasy, więc specyficznych Modheimowych ruinek nie mam aż tak dużo. W sumie wyszło mi aż 10 postów odnośnie terenów i przeszkadzajek. To 1/3 miesiąca!


Jeśli chodzi o pacianie ludków, to było dość mocno Mordheimowo/Warheimowo

Było trochę imperialnie.


Choć znalazło się i miejsce dla gobaska.

Honoru systemów sci-fi samotnie bronili Kumowie z Infinity.

Pojawił się też element humorystyczny :-)

Pojawiły się też cztery wpisy z recenzjami, choć ten z blisterkiem z Mordki jest chyba lekkim trollowaniem ;-)


Kontynuacja prac nad Clashem zaowocowała aż trzema battle reportami.


Oraz rozpoczęciem przeze mnie cyklu felietonów na tematy okołomatematyczne w ujęciu bitewniakowym.


10 komentarzy:

  1. Możesz jeszcze dodać udział w zakończonym sukcesem spisku - właśnie kończę malować zalegającego latami arcyalchemika:> Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn marnotrawny powrócił z wygnania! Radujmy się i weselmy!

      Usuń
  2. Pogratulować! Ja takiej listy po roku nie mam:( a będzie jeszcze gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebujesz może Motywacji ;-) ?

      Usuń
    2. Nie, 48-o godzinnej doby, i niańki dla potomka :D

      Usuń
    3. Z potomkiem nie będzie tak źle :-) Na początku wydaje się, że to koniec świata, ale w przerwach między karmieniem spokojnie można coś pomalować ;-) Znacznie gorsze niestety jest w tym wypadku samo granie i turnieje - tu niańka się przyda.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie ma litości ;-) Styczeń powinien być bardziej obfity w ciekawe/stare ludki :-)

      Usuń