27.09.2024

Eldarskie posiłki

W dzisiejszym odcinku małe posiłki dla mojej eldarskiej armii. HQ w postaci jasnowidza (Farseer), Scouci oraz Fire Dragoni (wraz z Exarchem). Tym samym został mi już do pomalowania ostatni aspektowy oddział czyli Swooping Hawki. Banshee i Scorpiony mam pomalowane, choć chyba nie pojawiły się na blogu, za to pojawią się na zbiorczych fotkach armii. Czy uda się domknąć retroeldarski projekt w tym miesiącu? No, nie, bo w kolejce mam jeszcze 3 Vypery, a w międzyczasie rozgrzebałem już Raven Guardy do Horuzji Herusa.

A skoro dawno nie brałem udziału w FKB a temat jest jaki jest, zatem dołączam za pomocą liczby 20. Ale numer! Tyle właśnie postów wyskrobałem w tym miesiącu. Tak dużo postów pojawiło się tutaj ostatnim razem w październiku 2017, a więc kawał czasu temu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz