5.09.2024

Blood Angels - 2nd edition 40k

 Stare modele Blood Angels zachwycały mnie odkąd pierwszy raz je zobaczyłem w gazetkach reklamowych GW z lat 90. Ostre kolory, fajnie kontrastujące z ich orczymi adwersarzami, a do tego mieli dedykowaną fabkę nazwaną Blood Angels Red. Skoro zasługiwali na swoją własną farbkę musieli być naprawdę tego warci.

Kilka lat temu zacząłem mozolnie kolekcjonować i malować retro space marines, jednakże w początkowej fazie skupiłem się na Ultramarines. Projekt wylądował po pewnym czasie w szufladzie i tak gnił aż do teraz.

Ostatnio do odgrzebania go zainspirowany zostałem przez Toma z Zirrian Fest - Zirrian Paints.

Uznałem że Ultramarines zasługują na zacnych sojuszników w postaci Blood Angels.











To oczywiście nie koniec armii. W trakcie malowania jest drednot, w planach mam też motorki oraz death company.

3 komentarze:

  1. Ależ matowa ta czerwień :O
    A retroludki - klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matowa to moja ulubiona, ak interactive ultra matte varnish się poleca i pozdrawia

      Usuń
  2. Tak czerwień bardzo fajna. Mnie się mat podoba!

    OdpowiedzUsuń