Yaokong oraz Yaoxie.
21.04.2025
18.04.2025
Guijia
Guijia to jednostka z gry Infinity (od studia Corvus Belli) – jest to ciężki TAG (Tactical Armored Gear) używany przez frakcję StateEmpire Yu Jing.
W skrócie:
Guijia to duży, opancerzony mech, pilotowany przez człowieka.
Symbolizuje siłę, dumę i tradycję Yu Jing.
Jest szybki jak na TAG-a, bardzo wytrzymały i wyposażony w ciężkie uzbrojenie, najczęściej HMG (Heavy Machine Gun) i multisword (czyli potężny miecz do walki wręcz).
W nowej edycji Guijia ma też często dostęp do wersji "Guijia Squad", gdzie występują różne warianty z dodatkowymi umiejętnościami lub uzbrojeniem.
W lore gry Infinity Guijia to sztandarowy produkt Yu Jing: łączy tradycyjną estetykę Dalekiego Wschodu z nowoczesną technologią wojenną.
15.04.2025
Trauma Team
Trauma Team to korporacyjna, wysoko wyspecjalizowana jednostka medyczna działająca w uniwersum Cyberpunk. Ich głównym zadaniem jest ratowanie życia klientów posiadających odpowiedni abonament medyczny — z tą różnicą, że nie przypominają zwykłej karetki. Trauma Team to paramedyczna jednostka bojowa, która działa jak militarna wersja pogotowia ratunkowego.
Cechy charakterystyczne Trauma Team:
Szybki czas reakcji – często pojawiają się na miejscu wypadku lub walki zbrojnej w ciągu kilku minut.
Uzbrojenie i pancerz – ratownicy Trauma Team są wyposażeni w ciężkie uzbrojenie, opancerzenie i drony, by dostać się do rannych nawet w środku strefy działań wojennych.
Dostęp tylko dla wybranych – tylko osoby z opłaconym (najczęściej bardzo drogim) abonamentem mają prawo do ich pomocy. Trauma Team nie pomaga nikomu „za darmo”.
Bezpieczeństwo pacjenta = priorytet – często ignorują prawo i bezpieczeństwo innych, skupiając się wyłącznie na ewakuacji klienta.
13.04.2025
Widlak
Dziś specjalnie na życzenie Quidamcorvusa publikuję zdjęcie widłaka!
A skoro już piszę posta, to dorzucę jeszcze kilka niezwiązanych z tematem fotek.
12.04.2025
10.04.2025
8.04.2025
6.04.2025
Ariadna Kazak Spetsnaz
Kazak Spetsnaz to jednostka z frakcji Ariadna w grze Infinity, należąca do podfrakcji Kosmoflot lub klasycznego MRRF/USAriadna/Kazaks – zależnie od edycji i listy armii. Są uważani za jednych z najgroźniejszych i najbardziej efektywnych operatorów specjalnych w grze.
Kim są Spetsnaz Kazacy?
Spetsnaz to elitarni komandosi Ariadny – wzorowani na współczesnych rosyjskich siłach specjalnych, ale w realiach sci-fi świata Infinity. Reprezentują siły specjalne Kazaków, którzy są wojskową elitą Ariadny – twardzi, bezkompromisowi i niesamowicie skuteczni w walce.
Cechy charakterystyczne:
Ambush Camouflage – oznacza, że mogą wystawić atrapy (decoys) i są trudni do wykrycia.
Camouflage + Infiltration (w wersjach z bronią cichą, np. Boarding Shotgun) – pozwala im rozstawiać się blisko wroga i atakować z zaskoczenia.
Marksmanship – pozwala ignorować modyfikator pancerza za cover – ogromna przewaga!
Fatality Level 1 – dodaje +1 do obrażeń broni (np. HMG z siłą 16 zamiast 15).
Wysokie BS (Ballistic Skill) – zazwyczaj BS13, co jak na Ariadnę jest bardzo wysoko.
Dostęp do HMG w wersji z camo – co czyni ich jedną z najlepszych jednostek typu solo hunter/sniper w grze.
Dostępne opcje uzbrojenia:
HMG (najpopularniejszy build)
Boarding Shotgun (do infiltracji i bliskiego dystansu)
Parachutist + Spitfire – do zaskoczenia z flanki
Sniper Rifle (rzadziej wybierany, ale dostępny)
4.04.2025
Haqqislam Djanbazan
Djanbazan to jednostka z frakcji Haqqislam w grze figurkowej Infinity od Corvus Belli. Są częścią podfrakcji Qapu Khalqi, czyli jednej z sił operacyjnych Haqqislamu, często związanej z działalnością na planecie Bourak oraz ochroną szlaków handlowych.
Kim są Djanbazani?
Djanbazani to elitarni żołnierze Haqqislamu, specjalizujący się w działaniach specjalnych i walce miejskiej. Ich nazwa pochodzi z języka perskiego i może być tłumaczona jako „desperaci” albo „ci, którzy ryzykują życie”.
Cechy charakterystyczne:
Multispektralny wizjer poziomu 2 (MSV2): Dzięki temu mogą ignorować wiele efektów kamuflażu i dymu, co czyni ich świetnymi w zwalczaniu jednostek ukrywających się lub korzystających z zasłon.
Regeneracja (w starszych wersjach zasad) lub NWI (No Wound Incapacitation) – co zwiększa ich przeżywalność.
Używają średnich pancerzy i mają dobre uzbrojenie, często w tym snajperki, HMG, spitfire’y itp.
Rola w armii:
Djanbazani są wszechstronni – nadają się zarówno do ofensywy, jak i do defensywy. Dzięki MSV2 są szczególnie skuteczni w konfrontacjach z jednostkami używającymi dymu, jak chociażby Nomadzi czy Ariadna.
Chłop czekał 11 lat na pomalowanie, ale się w końcu doczekał.
2.04.2025
Private Military Contractors
Te ludki były malowane z myślą o poprzednim FKB. Jednakże wyszło ich trochę więcej z każdego rodzaju niż wymagane liczby, więc do FKB zakwalifikowały się motorki.
Co to za ludki? Prywatni militarni kontraktorzy? Siły specjalne militechu? Zbrojne ramię innej korporacji? Dobrze wyszkoleni i uzbrojeni w najlepszy możliwy sprzęt, oraz świetnie opłaceni. Będą pilnować tajnych kompleksów albo przybywać z odsieczą korposom napadniętym przez dzielną załogę kosmolotu ze stargrave.
1.04.2025
Elucidian Starstriders
Kupiłem ich jak tylko wyszli i do dzisiaj kitrałem w szufladzie. To chyba z 7 lat jak nie lepiej, a mnie się wydaje że może rok albo dwa. Tempus fugit.
Same modele bardzo mi się spodobały. Mam zamiar używać ich jako kosmicznej załogi do Stargrave.