23.03.2013

Firstborn Longbowmen

Ludki z Chronopii od zawsze korciły mnie dobrymi cenami na allegro i odstraszały wyglądem. Do tej pory miałem jednego Czarnokrwistego orka zakupionego bodajże w 98 roku :-) Podobała mi się jego postawa i sposób w jaki trzymał broń - niezwykle realistyczny i dynamiczny jak na standardy w tamtych czasach (czytaj GW). 

Poza orkami od zawsze kusiły mnie też bagienne gobaski oraz ciężko opancerzeni kusznicy i łucznicy pierworodnych. Ostatnio udało mi się zakupić na allegro dziesiątkę tych ostatnich za bardzo przyzwoitą cenę. Pierworodni mocno wyróżniają się pod względem designu od warhammerowych frakcji ludzi. Najbliżej im chyba do Wojowników Chaosu ze względu na ciężki pancerz. Poza tym zawsze kojarzyli mi się z łucznikami z Hexena II (uwielbiam tą grę) i choćby z tego powodu chciałem ich mieć w kolekcji.

Na pierwszy rzut poszło dwóch szeregowych. Oryginalny schemat malowania podoba mi się na tyle, że postanowiłem się go trzymać.



2 komentarze:

  1. Śliczny ludek i bardzo fajny układ kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierworodni mieli fajnie małe głowy w porównaniu do bicepsów :)

    OdpowiedzUsuń